Sunday, April 10, 2011

mahu itu mahu ini! muahaha ;)

hai kawan - kawan! 
ngeeeeee~~~ *tersipu*.. lame dh saye x post kt blog ni.. 
buzy kot..rajin sangat belajar sekarang..terpaksa la abaikan sikit blog.. *tipu!* muahahaha..
x de pe sangat nk post sebenarnye..xde nak marah,kutuk,maki or hape pn kan.. ahak!

tapi........ 
saya nak tulis and tunjuk la 
LIST LIST BARANG YANG SAYA NAK SANGAT BELI KALAU SAYA ADA DUIT DENGAN BANYAKNYA...
hee.. ^_^

mula-mula kan sy nak ni..
spek saya patah dah.. =.=!
saya sekarang harap kat contact lens ni je..kalau malam-malam kat bilik cane nk skodeng org kot tingkap kn..
xkan nak pakai 24 jam lens tu.. wuuuu..
nk spek ala-ala mcm die ni..
ngahaaa.... ade jugak die! ^^


pastu saya nak beli ni... >.<
haha.. saya nak skirt kembang ropol-ropol!!
bile boleh beli ni.. =.=!

dengan ni jugak! tapi yang ni xde la nak sangat macam yg atas tu.. kih3..
cantik x?? ni ambik kt blog org.. pinjam gambar je..
ngeeee ^^

pastu lagi saya dah lame berangan - angan nak ni.. tolong la doakan satu hari saya dapat~~ :(
SAYA NAK PERGI KONSERT TVXQ/JYJ!!!!!!!
saya nak yang ni jugak... huuu 



oppa.. <3 <3 <3
pastu yang saya nak sangat skrg ni... eheeek.. ni..
ni QURAN zip tau..
nak yang warne biru hijau2 skit tu..
:)
sekarang kt bilik bukan la xde quran,tp ade quran ni..
cantik jugak kan..
nak quran ats tu sb senang nk bwk g mane-mane..
pastu nak beli gune duit sendiri..(nak bace dgn teharunya)
ambik berkat.. ngeeee :))


yang bawah-bawah ni sekadar santapan mate je.. 
kalau dapat ni memang hot abis r!!
hambik ko!
laptop apple tu.. siap gold ag..
kakakakaka :D

xpun yang ni la.. ;)
IPAD kooooot!!
hahahahaha..
bukan la minat pink sgt kan..
tapi kalau dah dpt xkesah la kan ;)



PUTIH pun xpe...kih3..
mat jenin pun xberangan2 macm ni..
:D

tapi xpe la xdapat LAPTOP n IPAD apple pn.. boleh memiliki ni pn ok la kan.. :D
blackberry gilooooor..

yang ni pun cantik..
youuu... pink gitu.. hehe :P
ni JAM..
MONYET ni comey..... <3
ini ape motif ni kan??haha

saje je.. rase x die ni comel! hahaha 
ini juge.... 
>.<

sebenarnye saya nak rambut macam dorang ni..kih3... ^_^
last but not least and the most i want ever and forever!!!!!
bergambar dengan oppa!!!!
awak2..ye awk yang pakai spek tu.. tolong bagi sy ganti tempat awk tu..
BOLEH X??????
huhu :(


ngahaaaaaaa....dah habis ngarut
babai..salam ^_^















2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...