Sunday, May 29, 2011

Perlukah kita mengetahui kekasih baru ex-boyfriend dan ex-girlfriend?


Manusia yg BODOH

Terlintas dalam fikiran saya samada perlu ke kita tahu siapa boyfriend atau girlfriend ex-kekasih kita. Kalau kita dapat tahu pasti bestkan. Tetapi bila kita fikirkan sedalam-dalamnya pasti akan timbul pertanyaan,adakah tindakan kita tu betul? Adakah tindakan kita itu akan mengganggu privasi kehidupan ex-boyfriend atau ex-grifriend kita?
Tapi yang pasti nanti akan buat kita berasa marah dan tak suka. Makin geram dan semakin gusar hati kita. Nak-nak pula kekasih baru mereka itu orang kita kenal dan kita pernah berhadapan dengan mereka.Tak kita akan merasa marah dan geram? Maka tak perlulah kita ambil tahu dan peduli siapakah kekasih baru ex-boyfriend dan ex-girlfriend kita itu.
Baik kita perbaiki dan perbetulkan diri kita daripada kita mengetahui siapakah kekasih mereka. Buktikan kepada mereka yang mereka akan menyesal kerana meninggalkan kita. Daripada selidiki kekasih baru mereka baik kita selidiki kelemahan dan kekurangan kita. Dan pasti ini akan merubah serta menjadikan kita terbaik kepada yang terbaik.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...